۱۳۹۱ شهریور ۱۲, یکشنبه

پراید نامه !



چند سوال ساده از آقایان وزیر ،علمای شیعه قم ؟

پراید این اتومبیل مونتاژ شده کره‌ای تا کنون در چند مسابقه اتومبیلرانی جهانی شرکت کرده است ؟

پراید این اتومبیل مونتاژ شده کره‌ای در ایران تا کنون جان چند هزار ایرانی‌ و به دنبال آن شهر وند‌های سوریه را گرفته است ؟

پراید این اتومبیل مونتاژ شده کره‌ای در ایران هم اکنون گویی سبقت را از شرکت ایران خودرو روبود ه است و طبق گفته رئیس پلیس آگاهی‌ تهران در عرض ۱۳ ثانیه مورد سرقت قرار می‌گیرد !

آقای وزیر این اتومبیل پراید کدام استاندارد ایمنی را در بین اتومبیل‌های جهانی‌ رعایت کرده است شماهای که ادعای مدیریت جهانی را دارید !

آقایان مجلسی آقایان دولتی شما‌ها به دنبال چه میگردید از تولید و فروش این خودرو غیر استاندارد ؟ جواب این سوال به خوبی پیداست به دنبال کسب درآمد نامشروع و حرام هستید شما‌های که ۳۳ سال اسلام را مثل پتک بر سر این ملت در حصار زدید به راستی‌ علمای دین ،علمای حوزه علمیه قم در این باره فتوای ندارید ؟

استفساریه ندارید ؟

شما بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان برای هر یک از این خوروهای غیر استاندارد از مردم ستم دیده ایران پول دریافت می‌کنید ایا می‌دانید برای فراهم کردن این پول خیلی‌ از خانواده‌ها طلای دستشان ، فرش زیر پایشان را برای یک زندگی‌ بهتر با یک اتومبیل میفروشند و پول را دو دستی‌ تحویل شما حرام فروشان بی‌ مسئولیت میدهند و چند روز بعد جوانی از این خانواده ،یأ مرد نان آور خانواده بر اثر تصادف با این اتومبیل داغدار میشوند

ایا علمای حوزه‌ای که از طرف خدا برای به بهشت بردن ایرانیان آمده اند در این خصوص فتوای ندارند ؟

استفساریه ندارند ؟

مگر نه این است ای علمای دین که ما نمیفهمیم شما میفهمید و حرفی‌ به میان نمیآورید ؟!

در سال هزاران ایرانی‌ بر اثر تصادف با این اتومبیل غیر استاندارد جان خود را از دست میدهند و یأ معلول و از کار افتاده خانه نشین میشوند به راستی‌ آقایان وزیر علمای حوزه علمیه قم برای این کم فروشی استفساریه‌ای ،فتوای ندارید ؟

زنان و مردان سرزمین من به ناچار قربانی این درآمد نامشروع و حرام و کم فروشی شما علمای دین دولتی میشوند ایا در این باره فتوای ،استفساریه‌ای ندارید ؟

عمر دست خداست پراید وسیله است !

الهم کّل فک کّل آسیر ایرانیان فی‌ الپراید !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر