۱۳۹۱ مرداد ۱۰, سه‌شنبه

امام خامنهٔ‌ای و روسپی مصری و من !

وقتی‌ بعد از مدتها از زندان آزاد شدم دختر بچه‌ای ۹ ساله در پیاده روی جلو من ایستاد و از من تقاضا کرد که جای بروم که ا‌و می‌خواهد من را به جای راهنمای کرد که محل عبادتگاه چند تا انسان بدور از هر سیاستی بود وارد آن عبادتگاه که شدم همه به من سلام دادند زنی‌ قد بلند با موهای مشکی فریب دهنده‌ای بلند شد با من دست داد خودش را معرفی کرد نوبت به من که رسید کارت شناسایی را از جیبم بیرون آوردم در حالی‌ که می‌خواستم کارتم را نشانش بدهم گفت لازم نیست و خودم را معرفی کردم و بعد سری تکان داد همه مشغول دعا کردن شدند زن هم شروع به دعا کرد خدا یأ به این جوان نگاهی‌ کن این یک غریبه ‌ای است که به خانه ت آمده خدا یأ متشکرم که حرفهایی من را از خانه ت می‌تونم بزنم خدا یأ متشکرم که میتوانم دعا کنم، من که محو این زن و دعا‌های این زن شده بودم بغضم را میخوردم زنی‌ مصری بود ،زن مصری دعا میکرد خدایا به مردم ایران کمک کن خدا یأ به کودکان ایران کمک کن جلسه دعا که تمام شد در گوشی به زن مصری گفتم می‌خواهم با شما بیرون صحبت کنم بیرون که رفتیم فکر می‌کردم این زن یک عابد است با زن مصری قدم زنان در هوای مطبوع قدم زدیم زن مصری رو به من کرد گفت من یک ماساژور هستم گفتم احتیاج به ماساژ دارم زن مصری پیشنهاد پول زیادی کرد من هم گفتم این مقدار پول را ندارم به غذا خوری که رسیدیم از من پرسید گرسنه‌ای گفتم نه دست من را گرفت و به غذا خوری برد غذای لذیذی صرف کردیم ،خدا یأ این زن یک روسپی است یأ یک عابد یأ یک انسان ؟

آی‌‌ روسپی مصری فتوا بده تا زنان ایران همه به فتوای تو چادر مشکی‌ بر سر کنند

چون امام خامنهٔ‌ای ما فتوای مرگ کودکان سوری را داده است

آی‌‌ روسپی مصری فتوا بده کودکان مادران دربند ایران،هیچ وقت مادران خود را نمیبینند

چون امام خامنهٔ‌ای ما فتوای قتل دانشجو یأ نی‌ را داد که فقط در خوابگاه‌ها خواب بودند

آی‌‌ روسپی مصری فتوا بده میخواهی‌ رئیس جمهور ایران شوی همه زنان و مردان ایران خیابانها را از قدمت گلباران میکنند

چون امام خامنهٔ‌ای ما دستور قتل جوانانی را صادر کرد که فقط به خاطر رأی در خیابانها کشته شدند

آی‌‌ روسپی مصری فتوا بده تا زن مرد صبح گاهان طبل زنان در خیابانهای قم ایت عظام را بیدار کنند از این همه بی‌ عدالتی

چون امام خامنهٔ‌ای ما دستور تقسیم پول نفت بین عظام را صادر کرده تا خواب بمانند

آی‌‌ روسپی مصری فتوا بده تا پشت سرت نماز جمعه را در قم زن مرد برپا کنیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر