۱۳۹۳ مرداد ۱, چهارشنبه

سمیه دختر ۲۵ ساله در زندان مرکزی رشت تا اخر ماه رمضان با ۵۰ میلیون تومان از خطر اعدام نجات می‌یابد هموطن کمک !

 به ته خط رسیده‌ایم، خواهر دستان آفتاب‌سوخته‌اش در شالیزارها را شاهد می‌گیرد، پدر چرخ پنچر شده گاری سبزی‌فروشی‌اش را با انگشت دست‌شکسته‌اش نشان می‌دهد و مادر بی‌صدا در حال پاک کردن سبزی برای سمیه‌اش اشک می‌ریزد.
سمیه ۵ سال است در زندان لاکان رشت به‌روزهای تلخ رفته بر خود می‌اندیشد. خواهر و مادر روزهای ملاقات با سمیه را به یاد می‌آورند و التماس‌هایش برای آزادی. آزادی که با تهیه ۵۰ میلیون تومان به دست می‌آید. سمیه، دختر ۲۵ ساله‌ای که متهم است ۵ سال پیش در یک درگیری ناخواسته با همسرش موجب مرگ او شده
خانواده سمیه برای پیگیری پرونده‌اش در ۵ سال گذشته مجبور شدند بر اندک وسایل زندگی‌شان هم چوب حراج بزنند تا همچنان روزنه‌های امید برای زنده ماندن دخترشان را حفظ کنند.

طبق اسناد موجود بعد از پادرمیانی‌های صورت گرفته و قول رسمی و مکتوب خانواده مقتول مبنی بر گذشت از قصاص به شرط گرفتن دیه ۱۰۰ میلیون تومانی افراد نیک اندیشی که تمایل به کمک دارند، می‌توانند با شماره‌های ""۹-۳۲۳۹۶۷۸ -۰۱۳۱ ""(دفتر خبرگزاری ایسنا در گیلان) تماس حاصل کرده که تا پایان ماه رمضان دیه درخواست شده تحویل خانواده مقتول شده و مقدمات آزادی سمیه از زندان فراهم شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر